Tummen upp för Body Combat

Tummen upp för Body Combat på Visby Träningscenter, grymt jobbigt och Hedvig (som håller passet) är ju faktiskt för hurtig för sitt eget bästa :) Jag måste börja med det! Jag har testat det förut men då dissade jag det för det kändes bara fånigt att slå och sparka rätt ut i luften...men nu hissar jag det, man får väl ändra sig?! Ett tips är att att baka ihop alla eventuella små bekymmer man har till en osynlig människa framför sig som man siktar på, moahahaha! ;)

Jädrans vad stryk han/hon/den åkte på idag trots att det bara var ett prova-på-pass! :D Tummen upp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0