26,5 års service

Här sitter man och myser med en stor kopp te och en massa tända ljus :) Så härligt!
Jag är så glad, jag har hittat ett nytt favorit-te:

Det är jättegott! Har kört med Liptons gröna téer ett tag nu men har tröttnat, de är inte goda helt enkelt. Ska testa igenom Yogi-sortimentet har jag tänkt. Den här sorten fick det bli bara för att jag renar kroppen med detox nu.

Annars har det varit en bra kväll, har köpt racket och spelat badminton och sen tagit ett långt bad med darlingen, tända ljus och en massa bada-gott-grejer.

Annars har helgen varit sådär, hade dock en jättetrevlig kväll hos Erica och Johan i fredags och såg Avatar med dem och Tanja och John i söndags..men resten av helgen har jag bara haft ont i huvudet och känt mig snurrig - så trist när man väl är ledig. Man vill ju inte gå och lägga sig och vila heller, utan passa på att göra alla måsten och alla roliga saker man gör på helgerna. Nåja, det försvinner väl någon gång! Man kanske borde göra en 26,5 års service :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0