Melodifestivalen

Igår hade vi en jättetrevlig kväll med Erica och Johan (och lilla Ebba förstås). Gällande Melodifestivalen så tyckte jag Salem Al Fakir var riktigt bra, tillsammans med den där rockgruppen (trots att man satt och väntade på att det skulle braka loss och bli rockigt, i onödan visade det sig) och Dolph givetvis - jo jag tycker faktiskt han är cool! Jag trodde att Meltzer skulle vara rolig men det kom inte heller. Selmerlöw hade jag inte direkta förväntningar på, men han är ok på programlederi. Jag blev förvirrad av Jenny Silver's silverhandske - var det värt att lägga 75 000 kr på det verkligen?

Idag har det fixats och trixats en hel del här hemma
  
Snart är det dags för målarn (jag) att göra entre. Det kommer bli succé.



Kommentarer
Mia

Wow vad coolt med en liten inbyggd hylla! =)Det kommer verkligen bli succé!!! =) Måste hitta på nått nån dag! Kramar

2010-02-08 @ 20:04:50
URL: http://gotlandica.blogg.se/
Sara - the blogger

Det tror jag med! :D



Ja gärna, en promenad och sen en fika i veckan kanske? :) Kramar

2010-02-08 @ 23:11:31
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0