Jösses Amalia vilken skillnad

Ojojoj vilken aktivitet det är på den här sidan (eller inte).

Här går det undan (ultrarapid). Ikväll är man (pappa) helt slut, för jag och Darlingen (pappa) har lagt in golv på den GIGANTISKA (2 kvm) gästtoaletten. Man (pappa) är ju helt slut i armarna efter att ha knegat på som bara den hela kvällen (tog en timme)! Jag kanske låter lite ironisk, och ja - det är jag ju också!

Ja det var väl kanhända inte jag och Darlingen som gjort något med just gästtoan ikväll annat än att se på (darlingen) och ta kort (jag), men det låter ju lite fräckare om man säger att man själv har gjort det. Men det blev riktigt bra! Det är samma mönster som i hallen, enhetligt som tusan.

Såhär ser det ut i skrivandets stund:

..och imorgon kommer vi (pappa) lägga in en kant nertil med kapade klinkersplattor som en slags list. Här har vi (pappa) lagt dem på plats, fast de ska alltså stå på högkant..alltså som en list:


Men när vi (pappa) kommer sätta dit dem, så kommer jag inte vara hemma, jag ska på afrikansk dans och göra SUCCE (skämma ut mig totalt). Jag känner att jag har de afrikanska rytmerna i blodet (stel som en pinne) så det ska bli skoj! Det ska det faktiskt bli, har inte vågat mig dit på det passet tidigare så jag ser fram emot det.

Jag lägger ju upp shopping-bilder så ofta, så jag gör så nu med. Jag och darlingen blev ju lite förälskade i förra veckan, ja inte bara i varandra utan faktiskt i en dörrmatta. Ja vadå - kärleken är ju blind säger dom?! Men den är ju faktiskt toksnygg (appropå att kärleken är blind..hm):


Och på plats så blev det piffe-piff:
 

Jösses Amalia vilken skillnad (märks det?)!!!
Nåja, nu blir jag alldeles lycklig varje gång jag går in och ut genom dörren. Och även när jag går förbi dörren..ja hela tiden faktiskt! Tänk vad bra att köpa ny dörrmatta! 

Vi har kommit in i en stjärnperiod, ja man kan ju säga att vi har fallit för stjärnor... Det är ju så snyggt. Vi är fortfarande på jakt efter en snygg tapet med stjärnor som vi skall ha i sovrummet nere, som vi snart ska börja med, men har inte hittat den rätte. Tapeten alltså. Men det är ju lugnt - vi ska inte börja än. Någon i huset har ju tömt rummet och börjat riva tapet, meneeee....vi ska ju inte börja än, som sagt. Fokus på ett rum i taget, som vi brukar....kanske skulle kolla på tapet imorgon då :) 



Kommentarer
clara

Stjärnor ÄR fiiint!

Har ni kollat på barntapeter? Dom har många fina tapeter med stjärnor.

kram

2010-02-23 @ 22:22:57
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara -the blogger

Jaaa :) Ah det kan man ju göra, tack för tipset! :D Det har jag/vi inte tänkt på faktiskt! Kraaaam

2010-02-23 @ 23:20:40
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Jenni

Ramlade in här när jag googlade runt. Vad är det för golv till badrummet? Material, märke osv? Så snyggt med sten! :)

Svar: Det är faktiskt plastmatta med sten-imitation. Då slipper man ha golvvärme :) Vi får ofta höra att besökare inte ser att det är plastmatta :)
Sara

2013-07-28 @ 08:48:27
URL: http://leahlutten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0