Jag har varit tok-busy

Du tänker, den där Sara - lever hon?
Jag svarar - jorå, visst serru. Dock inte online.

Jag har dock inte haft tid att "föra dagbok" på ett antal dagar. Jag har varit tok-busy men på ett väldigt positivt sätt. Jag har haft en underbar helg, var på after work på jobbet i fredags, haft goa vänner här på fredag- och lördagkväll, mina föräldrar var här i söndags när darligen spelade hockey bockey, jag har bockat av ALLA punkter på att-göra-listan (och lite till) som jag ojjade mig över i senaste inlägget, jag har bakat, vi har fixat med gäst-toan - jag har satt målarväv och målat :D

 



Jag fick en blomma av Darlingen och vi var på Isola Bella och åt gott och hade en romantisk och rolig söndagskväll. Dessutom har jag fått en vänskapskaka som heter Tö av min kära syster - en riktigt kul grej. Det är en kaka man har i tio dagar och "matar" med olika ingredienser varje dag och sen innan man häller i det sista så delar man upp den i ett antal delar som man döper och ger vidare till vänner :D Jag har också unnat mig en ansiktsbehandling med syra, mask, ansiktsmassage, por-rengöring och hela kitet - så härligt! Hon sa att jag kommer få en SLÄT HY! Moi?! Jag drömmer vidare om detta och ska dit igen om tre veckor.

Förresten - tummen upp för Kalla och Ferry! Så bra!

Och tummen upp för att en på jobbet sa att det finns ett rev vid Sharm al Sheik - det blir till att packa ner snorkeln!



Kommentarer
clara

Jisses va du är aktiv!

Bra jobbat!

Vad säger ni om att komma förbi oss nästa vecka en kväll?

kramar

2010-02-17 @ 10:44:00
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara - the blogger

Ja ibland så :) "Plötsligt händer det" :D

Ja åh vad roligt, det vill vi jättegärna! Det var alltför längesen vi sågs nu och vi måste ju spana in er nya lya :D Kramar

2010-02-17 @ 22:18:11
URL: http://liteomsara.blogg.se/
simone

Det lät verkligen som en toppenhelg det :D

2010-02-21 @ 22:42:35
URL: http://fattybom.blogg.se/
Sara - the blogger

Ja det var det! :D

2010-02-22 @ 21:04:00
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0