Nu har vi bokat biljetten till Egypten

Här har man varit och spelat badminton ikväll, hann bara med två matcher ikväll för vi börjar ju träffa bollarna så det blir mycket spel och vi är så jämna. Eller ja, grabbarna är jämna med varandra och smaschar som fasen medan jag och Tanja blir glada när vi träffar och till och med får till en snabb boll då och då.

Nu har vi bokat biljetten till Egypten och fick plats på det hotellet som vi spanat in, whihiiiii! Det skall bli såå härligt! Jag hoppar och studsar av glädje :D Kan knappt vänta, men det är ju inte förrän v 15 så det är ett tag tills dess.

Här är en bild på hotellet:


Här är något man förmodligen kommer att se:





Något som ligger lite närmare i tiden är att det är after work på jobbet på fredag, whihii igen!

Och idag har jag hämtat ut biljetter till Nyårsrevyn i Klintehamn, som jag och mamsen ska gå och kolla på. Förra året var den rolig, så det skall bli kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0