Skaka, skaka, skaka

OJ vad kul det var med Afropowerdance! Det är ju bara att skaka, skaka, skaka allt man har :) Gärna i takt. Om man skäms så kan man ju blunda - så känns det ju som om man hänger med i tempot och dansar fint, om inte annat så ser man inte hur det borde sett ut..eller att andra tittar snett på en :D

Pappa har varit snäll och hjälpt oss ikväll. Han har kapat kakel och fäst det på väggen, så nu torkar det. Såhär ser det ut för tillfället:


Pappa har lämnat fog och spadar (vad de nu heter) här till oss - såå bra, för vi vet ju precis hur man ska göra...eller inte, men man lär ju lära sig och det är ju bra. Så måste man ju resonera som husägare. Om vi inte hade resonerat så, så hade fortfarande varenda rum i detta hus varit blått och alla karmar, dörrar och fönster varit bruna....och vi hade bott kvar i lägenheten!


Kommentarer
simone

Godnatt gumman, hoppas du haft en riktigt fin start på helgen, natti :)

2010-02-27 @ 01:37:42
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0