Modellkatt

Ikväll har vi varit och grattat Erica som fyllt år - grattis till henne :) Lilla Ebba var sockersöt ikväll.

Tidigare idag så var det åter igen dags för lilla Saga (vår katt) att besöka veterinären igen, hon börjar bli van. Veterinär-Håkan gav henne en långtidsverkande kortisonspruta och lite avmaskning. Saga var verklicen cool-lugn, men vägrade se Håkan i ögonen trots att han försökte väldigt mycket, hehe. (Jag har lärt henne att inte flörta med främmande människor) Hon fick också mycket beröm för att vara en fin katt, det var roligt att höra! Fast det visste vi redan :p Skämt åsido så sa han att hon såg ut som en modellkatt (!) och frågade om de fick ta kort på henne till deras hemsida och självklart, så nu kanske hon dyker upp på deras hemsida inom kort?! Jag ska iallafall spana varje dag :)

Om inte annat så får hon iallafall modella här:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0