Jag tittade rakt in i väggen i 45 minuter

Tjohoo! Idag (eller snarare ikväll) har jag varit friskis, först badminton och sen gym. Fast med mina enorma muskler så behövde jag inte lyfta något skrot, så jag sprang på löpbandet i 45 minuter och fiii fasen vad det är tråkigt att springa - egentligen. Det fanns inget att titta på, för maskinen står mitt mot en vägg, så jag tittade rakt in i väggen i 45 minuter. Men vad skönt det var efteråt, det är ju den där känslan man vill komma åt. Dessutom kan jag bli sjukt stolt över mig själv att jag faktiskt gör något som jag inte tycker är jättekul, men som jag måste för att må bra och hålla kroppen lite i trim. Det skall bli väldigt trevligt när man kan springa utomhus igen, speciellt p18-spåren där luften är frisk, omgivningen fin och fåglarna kvittrar - då är det mer som meditation att springa...än när man står i en gammal lokal som stinker body builder-svett.

Tror du förresten att jag kom upp i måndags morse? Neejnejnej. Snooze-funktionen på min mobil är nästintill utsliten. Jag kan dessutom inte förstå hur jag inte kan vakna när klockan ringer, jag sätter på snoozen i sömnen! Nästa mobil får inte innehålla någon snooze-funktion. Så är det bara, annars kommer jag snooza mig igenom resten av mitt liv. Det vill jag ju inte. Men VVS-killen fixade så att vattnet nu är avstängt så nu är gästtoaletten helt tom på innehåll.

Jag håller på att sammanställa ett inlägg med en massa bilder på när vi renoverade hallarna och trappan, det var ett vansinnigt stort projekt! Men det får jag lägga in imorgon istället, för darlingen är vansinnig nu (jag ligger och surfar i sängen) och han tycker att det knappras för mycket (förstår inte detta), så det är väl dags att sussa lite. Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0