Var mot andra så som du vill att andra ska vara mot dig

Jag läste precis Louise inlägg och jag måste bara säga att det är så VIKTIGT det hon skriver om, hur man påverkas av folk omkring en. Andra människors ord eller en handlingar kan verkligen sänka en totalt eller höja en till bergens höjder - folk inser inte hur bra/dåligt de kan få andra att må. Det kan vara så lite som gör ens dag, som Louise skriver.

 Tänk på det, le och var positiv mot folk i din omgivning, helt enkelt --> var mot andra, så som du vill att andra ska vara mot dig!

Läs Louise inlägg: Läs Louise inlägg här



Kommentarer
Carola

Kul att du tittade in på min blogg och tack för den supergulliga kommentaren. Jag håller fullständigt md dig. De du skriver är SÅ RÄTT!! Tänk om alla kunde tänka så, vilken bra värld de skulle bli :)

2010-12-15 @ 09:53:22
URL: http://gutecarra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0