Dagen som varit

Dagen som varit, vilket väder! Vackert med all snö men herregud vad halt det är ute, halt som snor! Och vinden kyler en till is inombord - då är det skönt att sitta här inne i värmen.

Nu är det bara EN vecka kvar till julafton - konstigt. Jag är inte inställd på julafton allaredan, men det ska bli himla mysigt att med en jul på Sveriges framsida.

Idag postade vi julkorten, det känns bra. Fast i år blev det inga roliga kort...det blev vykort men det får funka i år, helt enkelt. Det är ju iallafall en julhälsning.

Idag har det varit workshop så jag fick briljera lite med min alldeles fantastiska engelska - eller snarare svengelska och många "ööööhh". Stackars engelsman, han kan ju inte ha förstått någonting. Jag tycker det alltid är lite jobbigare att snacka med en engelsktalande än en icke-engelsktalande, man känner sig ännu sämre bara för att de är så bra.

Imorgon ska jag på shiatsu-massage - inget jag testat tidigare så det skall bli spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0