Uppdatering

Nu var det dags för lite uppdatering!

Här har det varit en lugn och skön dag, det var ju festligheter igår. Vi var på nobelfesten och guuuud så trevligt det var, maten var fantastisk och kungafamiljen är ju så fina.... :) Eller nej, det var ju julfest med jobbet, men det var snudd på lika fint och långt ifrån så stelt! Sällskapet, maten och ja hela kvällen var hur bra som helst. Vi dansade och tjoade fram till 04 sen så var det dags att dra sig tillbaka.

Så därför har vi idag hållt oss från fysiskt krävande aktiviteter. Pappsen min tittade förbi och då passade vi på att fika med honom, annars har maken VAB:at (vård av bakfylla) och jag har pysslat och plockat lite här hemma. Man kan tro att våra pälsklingar också varit på julfest för de ligger bara och sover de också (de kanske passade på igår när vi inte var hemma?).

Hade varit lite väl optimistisk och halvplanerat en göra-julgodis-eftermiddag, men det fick bli framflyttat till i veckan istället. Men ändå så var jag så himla sugen på att fixa lite, så jag har nu gjort risbräck med blockchocklad, Lindhts 85%-iga chocklad, vårgådaris, hackade hasselnötter och mandel. Väldigt, väldigt gott!



Nu skall vi gå och köpa lite snacks och hyra en film och sen gå hem till våra vänner, det blir en myskväll hos dem med pizza och film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0