Vigsel-övning

Ahhhh - nu är det bara fredag kvar...sen är det bröllopsdags! Jag kan verkligen inte förstå att dagen snart är här.

Idag har vi dukat i bygdegården, vi kom långt eftersom vi fick hjälp av familjerna och släktingar - hur gulligt som helst. Så imorgon har vi tid till pyssel.

Vi i brudtåget har ikväll haft vigsel-övning i kyrkan. Det kommer bli pirrigt! Och jag som så lätt blir rörd... Det räcker att jag skymtar kyrkan så kommer jag börja störtlipa. Måste köpa anti-gråt-tabletter. Vart finns det?!



Kommentarer
clara

Men jisses vännen! JAG kommer störböla när jag ser er tillsammans, MÅSTE MÅSTE MÅSTE packa näsdukar!!

2010-08-20 @ 21:53:42
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0