Tiden går och vi med den

Idag har jag shoppat lite, brukar ju aldrig lägga upp några bilder på mina shoppingfynd men nu så. Det blev ett par skor, en tunika, en skjorta, tajts, mascara och ett sött diadem:
 




Ikväll har man tagit en löprunda, det var riktigt skönt, precis vad jag och min kropp behövde efter att ha suttit vid en dator hela dagen. Ibland är det faktiskt lite synd att man inte får något motion om dagarna, man bara sitter och sitter. I och för sig så har jag ett stå-skrivbord så man sitter, står och sitter. Men mer än så blir det inte, förutom att man går 200 meter till fikat eller lunchen, men that's it. Så man får snällt ta igen allt på kvällarna istället. Det är ju inte alltid man har tid att klämma in motion på kvällsschemat, men ikväll gick det som sagt bra, check!

Deklarationerna har börjat trilla ner i brevlådan, men jag har inte fått någon än och jag håller på att spricka av nyfikenhet! Darligen fick sin idag och har gått omkring med glad min hela kvällen (han fick inte restskatt) och det gör mig lite irriterad, jag vill ju ha min nu! Jag vet att man kan kolla med e-legitimation men jag glömmer ju alltid hur man loggar in eftersom jag bara gör det en gång per år..så jag väntar snällt på att den trillar ner i brevlådan. Bara den kommer senast på fredag, för sen åker vi ju!

Det är lite märkligt att man skall dit, till värmen, öknen och pyramiderna....det känns avlägset men alldeles, alldeles underbart! Jag behöver en paus från allt just nu känner jag, innan jag imploderar. Det skall bli kul att fira Darligens 30-årsdag "over there" också - det känns som om det kommer bli minnesvärt. Tänk att han blir 30, min sork! Det känns lite konstigt...redan 30 år?! Jaja, det är väl bara att konstatera, man börjar komma upp i åren, helt enkelt. Vi träffades när jag var 19 och Henrik 22...det är 8 år sedan nu. Tiden går och vi med den!

Nu är det dags för tant att ta en tupplur!  



Kommentarer
clara

Åh jag vill också köpa sådär fina smalkläder! ;-)

När sjutton blev det åtta år??? Det är ju inte klokt, bra jobbat där!!

kramar

2010-04-08 @ 07:45:30
URL: http://cklaris.blogg.se/
Sara

Men du hittar ju en massa superfina mamma-kläder, sånt vill jag köpa ;)



Jooo jag rundade av uppåt - det är Egentligen i slutet av augusti som vi blev ett par. Så för att vara korrekt skulle jag ha skrivit 7,5 - men ändå, det är lång tid! :D



Kramar

2010-04-08 @ 12:20:52
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0