Nu är man i Sverige

Nu är man i Sverige efter kort varsel. Nu sitter vi på centralen och väntar på att tiden skall gå, det blir båt hem eftersom det inte går några flygturer till Visby förrän ikväll. Så vi kommer hem runt 14-15 idag. Men det är skönt att vara här, snaaaaart hemma!

Vi fick sms igårkväll vid halv sju på kvällen (tur att vi hörde det) att vi skulle få åka till flygplatsen vid kl 20 så då duschade och packade vi toksnabbt och tog oss ner till kvällsbuffen för att hinna med den - och medans vi sitter där och äter kommer ett sms 19.15 att bussen skulle komma vid 19.30 istället - så det var bara att kasta i sig maten och skynda att checka ut! Det gick ändå smidigt även om det blev framflyttat i tid på flygplatsen och ändringar med gater.

De här senaste dagarna har nästan varit de bästa - för under den "riktiga" semesterveckan kände man att man nästan var tvungen att förgylla varje dag med något, utnyttja tiden till max och uppleva så mycket som möjligt..... och nu de senaste dagarna har vi verkligen kunnat bara slappa och njutit av sol, bad, goda drinkar och god mat. Och allt var ju gratis de senaste dagarna, lyxigt värre, vilken tur vi har haft ändå. Vi har dock inte varit så långt utanför hotellet (förutom att snorkla vid stranden då) eftersom vi inte visste när vi skulle åka, men det har inte gjort något för semesterkassan var ändå slut ;) Ikväll kommer nog några bilder från semestern!

Nu ska vi hitta halstabletter till min förkylde blivande make. So long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0