Kandis pa hotellet

Har kommer en liten rapport fran varmen.

Vi har faktiskt en kandis pa hotellet, det ar Katie (Jordan) Price. Hon kom haromdagen och man ser henne, hennes biffiga pojkvan, hennes son + personal lite da och da i matsalen och vid poolen :D

Darlingens dag var riktigt bra - vi softade och darlingen fick uppvaktning pa hotellet med ballongen och ett bord med blommor och "handdukskonst" vid poolen...sen sjong pool-porsonalen och dansade runt Henrik och sen slange de i honom i poolen :D

Vi var i oknen igar ocksa, och red pa kameler och halsade pa beduiner och fick en fika-stund med dem. Det var en riktigt upplevelse och att besoka oknen var fascinerande, det ar ju sa olikt allt man har hemma. Sjukt mycket mer sand an i Ulla Hau (och mer berg) ;)

Sen var vi ute och at riktig egyptisk mat, bland annat kofta - det kanske itne later sa gott men det var det basta jag atit har nere.

Idag har vi snorklat och upptackt ett stort stort rev lite langre bort pa kusten. Vi har ocksa gjort varsin ansiktsbehandling och pedikyr (ja, Henrik ocksa). Jag har faktiskt brant mig idag! Innan har jag kort stenhart pa solkram "for kids" med solfaktor 50+, men idag bytte jag till 15 och genast forvandlades jag (ocksa) till en krafta. Henrik brande sig redan forsta dagen, han skrattade at mig nar jag tog 50 och han bara 15 - men skratta bast som skrattar sist.

Nu ska vi snart ta en liten power-nap for vi blir upphamtade med buss 01.30 for en fard till Kairo.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0