Hoppas du hade/har en fin valborg

"Vintern rasat ut bland våra fjällar..." Vi missade kören men såg elden vid Fridhem, efter lite korvgrillning och vin (otippad kombination, men det funkade) :D
 
Det var fint med havet i bakgrunden (vilket inte syns här dock) och alla virvlar som skapades av luftströmmarna och drog med sig glödande aska upp i luften, det såg lite magiskt ut!

Hoppas du hade/har en fin valborg! :)

Nu skall man värma sig med lite grönt te och smarriga mandelägg från Anthon Berg. Jag ska inviga min nya te-sil/behållare/(vad de nu kallas) i form av en jordgubbe. Visst är den sööööt?!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0