Det kommer inte ga nagon nod pa oss

Egentligen skulle vi ha suttit pa planet hem nu, men sa blev det inte. De har varit segt att ga har och vanta pa information, vi har foljt utvecklingen online men Apollo gav oss info fortst for en timme sedan att vi blir kvar en dag till. Men vi fick iallafall behalla vart rum och sa far vi nu all inclusive - sa det kommer inte ga nagon nod pa oss. Fast man ar installt pa att aka hem..sa innerst inne vill man faktiskt det. Snacka om i-landsproblem. Sen sa ryker semester ocksa..men men. De i receptionen sa att vi kunde ta kameler hem, om inte annat, sa det ar ju ett alternativ :) 

Vi var iallafall i Giza i forrgar och sag Tutankhamons skatt, mumier, pyramiderna och var pa ett parfymeri. Det var en mycket instressant heldag!

Nu ska vi testa av lunch-buffen for all inclusive-gaster!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0