Stackars katter

Idag har Saga och Sigge blivit kastrerade, det var inte populärt! Jag har aldrig hört dem låta så märkligt som under bilfärden, stackars katter. Nu ligger Saga i sin säng och blänger argt mot mig. Hon tänker säkert klösa oss medvetslösa när hon väl vaknat upp ur sin dåsighet. Får passa oss. Sigge måste ha lite dåligt minne eller hög smärttröskel, för han struttar omkring som vanligt och spinner så hela han vibrerar :)

Ska iväg o storhandla på maxi men det är ju sååå tråkigt...har dragit mig för det i en timme och 11 minuter, så nu är det dags. Suck.



Kommentarer
Mia

Svar: Ja jag har de abolut bästa kollegor man kan ha! Vill så gärna vara kvar här... =(

2009-10-29 @ 08:26:32
URL: http://gotlandica.blogg.se/
Mia

Svar: Jag har året ut... Söker det lilla jag kan, ni behöver inte en lite Ulla-Bella sekriterare eller en liten kontorsråtta...? ;D

Kram

2009-10-29 @ 12:57:23
URL: http://gotlandica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0