Obligatorisk utgång

Oj vad kvällen gick snabbt! Hann inte ens börja på kvällens att-göra-lista men den försvinner ju inte av sig självt så jag får väl ta det imorgon då. Det var nämligen så att jobbet anordnar en företagskör och ikväll var första gången, så man var ju tvungen att gå dit o skråla lite.

Sen var det danskurs; salsa, mambo och cha-cha-cha. Det är bara två gången kvar på kursen, tråkigt. Nu när man äntligen börjar se någorlunda normal ut när man dansar så tar det slut! Frågan är vart man ska dansa salsa sen här på ön - någon som har något tips?

Jag och darlingen ska bli faddrar till ett otroligt sött barn :) Otroligt roligt!

Idag när jag kom tillbaka efter lunch-shoppingen så låg detta på mitt skrivbord, gulligt va?

Från ett team på jobbet som tack för i fredags :)

Jag och darlingen måste göra ett sista ryck med sovrummet, ek-golvet som ska in har vi ju redan hemma så vi får väl göra klart det imorgon. Lägger ut bild på hur det ser ut so far...eller iallaflal hur färgen ser ut! :)
 Ny färg 
Snyggt va? Jag har dock ännu inte kommit på hur vi skall inreda med gardiner och sånt..får sova på saken, eller nåt.

Snart heeeelg, vilket innebär after work och partaaaaaaaaj hos oss o sen el munco/guto. Det är ju GGN och då är det obligatorisk utgång för samtliga kottar på ön. Vare sig man vill eller inte. Så är det.

Natti-natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0