Lite gott till min goding

Darlingen har varit sååå duktig och målas sovrummet ikväll, i olivtvåls-färgen, you know. Det blev riktigt fint, några blåsor i gamla tapeten men förhoppningsvis försvinner dessa under natten, i hope. Tänkte lägga upp lite bilder imorgon. Men eftersom han varit så duktig medans jag varit ute och gått en långpromenad med en vän, så gjorde jag lite gott till min goding, nämligen chockladpudding. Det är han verkligen värd. För övrigt är det min tur att måla i helgen, så tro inte att jag slipper undan helt :) Dessutom var jag ju faktiskt tvungen att gå en promenad just ikväll...för annars har jag ju min yoga-kurs på torsdagskvällar, men eftersom det är höstlovsvecka så blev det ingen yoga,. Jag som precis kommit in i det (det är en nybörjarkurs). Jag ska nog köra lite yoga i helgen, efter att jag målat klart kanske.

Åh vad fin jag är när jag yogar
Om 62 minuter är det fredag, tjohooo! Veckan har gått snabbt men inte klagar jag för det. Helger är bland de bästa någon någonsin kommit på! :) Det ska bli skönt med helg, även om det är en hel del planerat. Det är lite lustigt, de dagarna då man egentligen borde vila upp sig på efter en jobbig vecka, lyckas man alltid fullboka med allt man inte hinner annars. När ska man vila upp sig då? Nåja, jag blir säkert lite lugn i själen om jag lyckas komma ihåg några yoga-övningar:)

Nu medan vi har tittat på lyxfällan, känt oss ekonomiska och ätit chockladpudding så har jag hunnit leka lite med bildredigeringsprogrammet och gjort om en bild som syrran tog i somras på darlingen och jag när vi var på dop:

Darlingen och jag

Nej nu ska jag sova. Sweet dreams to mee and you! :D 



Kommentarer
Malin

Härligt att färgen blev bra :) Jättefin bild på er :)

2009-10-23 @ 04:33:15
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Spännande med nya projekt! =) Ska bli kul att se någon gång! Snart hoppas jag! =D Har ni lust att ses den 30/10? Kanske laga lite käk ihop eller nått?!

Å så svar på din kommentar: Jag har inte fått nått tryne än iaf! ;) Kram!

2009-10-23 @ 10:57:53
URL: http://gotlandica.blogg.se/
Mia

Förresten! Jag fattar INGENTING av det där redigeringsprogrammet... Du kanske kan visa mig någon gång? Kram

2009-10-23 @ 10:58:43
URL: http://gotlandica.blogg.se/
Sara

Ja det känns bra, även om det inte var mörkbeige! Tack Malin! :)



Ja det är det verkligen! Jo jag tänkte lägga upp bilder ikväll, men självklart måste du se det live också :D Ska kolla upp det med darlingen och återkommer! Bra att du inte fått något tryne, det bådar gott,haha.



Jajjemän, det fixar vi! Kram på er

2009-10-23 @ 13:02:32
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0