Så var det ja...

Ojojojoj vad jag är trött...men det är svårt att gå och lägga sig i tid, det är jag ett vaket bevis på. Men jag har ju hittat ett så roligt redigeringsprogram som jag inte kan slita mig från - man kan göra allt möjligt med det, kanske inte koka kaffe men väl lägga till kaffefläckar på bilder, de ni. Lägger in en svartvit bild på moi som jag tyckte blev lite småsnygg (även om det inte är någon kaffefläck på):



Älsklingen och jag har ju ett hus och vår hobby numera är att få det fiiiint. Så vi har nästan jämnt projekt för oss, nu är det gästrum/sovrum uppe som står på tur och vi har kommit en bit på väg. Nu är både tak, taklist, golvlist och fönster målade...vitt, vitt, vitt. Imorgon ska vi måla väggarna i sovrummet och jag har gått omkring i två veckor och tyckt att mörkbeige kommer bli sååå snyggt i det rummet och jag har tänkt ut gardiner, tavlor osv...men darlingen sa ikväll att färgen hette "olivtvål". Hm, just det. Så var det ja! Får nog ta mig en funderare kring nya gardiner och andra tavlor nurå :)

Oj vad klockan var mycket, ska samla ihop pälsklingarna och nanna kudden. Godnatt!

Pälskling nr 1       Pälskling nr 2        Pälskling nr 3 




 



Kommentarer
Marie

Hej Sara,



Vad heter redigeringsprogrammet som håller dig uppe?

2009-10-21 @ 23:40:44
Malin

Yeah, vad kul å läsa din blogg :) Du läggs genast till på min bloglovin.se :)

2009-10-22 @ 07:29:00
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Mia

Heeeeej! =) Åh så kul att du oxå skaffat blogg! Ska genast lägga till dig på bloglovin.se! =) Vad är det för redigeringsprogram??? Vill ha ett å leka med! Älskar det! =)KRAM!!!

2009-10-22 @ 12:37:13
URL: http://gotlandica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0