Tänk att en sån liten varelse kan ha så stor påverkan

Mina tankar går till en vän som förlorat sin fina katt i veckan :( 
Det är jobbigt och tungt att mista ett husdjur för det blir ju som en familjemedlem. Tänk att en sån liten varelse kan ha så stor påverkan på oss människor!

Jag vet vad hon går igenom, för jag gick igenom samma sak i somras. Semestern hade precis börjat, allt var på topp och så hände det så plötsligt. Baileys bror Diesel, blev påkörd. Sommarn förstörd.

Man tror ju inte att det är sant när något sådant inträffar. Att ens husdjur bara är borta, aldrig kommer att spinna i ens famn mer, aldrig kommer springa omkring och busa mer. En mer kärleksfull katt än vad han var får man leta efter. Jobbigt är ordet. Saknar dig kissen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0