Överdrift, right?

Underbart skönt med fredag! Har hunnit med hela att-göra-listan medans darligen varit/är i Slite och spelar hockey bockey (halv nio i Slite en fredagskväll, vad är det för tid egentligen?!). Jag har till och med fått bort K2-berget i tvättstugan! :)

Nu så ska man ta sig sin vanliga kopp grönt te och softa lite i soffan. Läste HÄR att många gröna teer är giftiga, va fasen - måste man krydda precis allt med bekämpningsmedel, farliga färger och andra tillsatser nuförtiden?! Man vet tillslut inte vad man ska stoppa i sig! Nej man ska väl inte läsa sådana saker, men det är ju svårt att låta bli. En annan sak jag läste var att barn tydligen är de nya modeikonerna - men allvarligt?! Ska vi se upp (eller snarare ner blir det ju) på några små knattar när vi ska välja kläder?! Nej nu får de ge sig.. Barn ska vara barn, inte behöva vara modeslavar. Förstår att föräldrarna vill att barnen ska klä sig fint men det hela går ju till överdrift, right?

Nej nu blir det sent fredagsmys med mitt giftiga te som jag ska ta en extra stor kopp av.
Ska nog faktiskt chocka mig själv och byta ut digital bildredigering mot "analog"..eller iaf teckning. För det var ju ett tag sen man pysslade med. Har påbörjat en fågel som borde skissas klart. Det är kul att skissa fåglar, my favorite! Speciellt lite större, som rovfåglar...de är fina och mäktiga djur:



Hoppas ni haft en bra fredag!



Kommentarer
Veronica

Snyggt!! Du är duktig du som hinner med att skissa oxå.. mitt stackars skissblock har legat i flera år...

kram

2009-11-16 @ 12:18:54
URL: http://vud.blogg.se/
Sara

Tack :) Åh skissar du också, kan du inte lägga upp något på din blogg så man får se?! Kram

2009-11-18 @ 15:20:46
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0