I'm so impressed

Medans jag satt här och uppdaterade mig i vad som hänt i världen så öppnade jag spootify och hittade John Mayers nyaste album på startsidan, började lyssna såklart....och I'm so impressed! Har du lyssnat på det? Om inte, gör det! Jag blir nästan lite arg att jag aldrig tagit mig tid till att lyssna på hans musik tidigare, men han har ju faktiskt en tilltalande röst och jag gillar faktiskt varje låt på de nya softa albumet. Känns som en kandidat till listan med "oj-jag-råkade-visst-spela-mig-trött-på-alla-låtarna"-album. Hans röst påminner om något jag hört tidigare..påminner om sångaren i Live kanske?

Nej nu ska jag lyssna lite till och äta lite ost och kex som jag hittade nu, so long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0