Härliga söndagsmorgon

Härliga söndagsmorgon!
Jag och Baileys äter frukost, okammade och osminkade - speciallt Baileys, hon ser verkligen nyvaken ut.


Igår fick darlingen och pappa upp den nya ytterbelysningen, det blev stor skillnad, lägger upp en bild ikväll. Jag städade och rensade klart köket igår, så skönt att få det avklarat. Sen avslöt vi kvällen med middag hos Emma och Mattias, tillsammans med Clara och Johan. Riktigt trevligt var det och skönt att bada i deras balja :)

Idag ska vi på dop, sen julskyltning. Förhoppningsvis får vi in golvet i kontoret också.



Kommentarer
Louise

Ibland är det riktigt skönt att bara vara likblek och osminkad :)

2009-11-29 @ 13:51:23
URL: http://louisemag.blogspot.com
Sara

Ja, faktiskt ;) Hemma får man se ut precis hur som helst!

2009-11-29 @ 20:38:29
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0