Fantastisk

Jag måste ju skriva några ord om helgen, den var helt fantastisk! Skövde blev valet för vår förlovning eftersom det var där vi träffades. Vi har haft en nostalgi-tripp, kan man säga, för vi kollade alla ställen som man brukade vara på när man bodde i staden.  T.ex. kollade vi upp vår gamla lägenhet, som jag älskade (näst högst upp): 



 Kollade Högskolan - den hade expanderat, kunde få det till 14 byggnader nu. Det var inte dåligt!
Både mitt och darlingens examensarbeten fanns kvar för utlåning :)


 Annars verkade staden ha vuxit och det finns nu hur mycket affärer som helst, me like! :) Vi kollade nog alla, hehe. Efter delikat middag på Riviera, drink på Bogrens så avslöt vi kvällen på hotellet:

Avslut på lördagskväll

Skövde är faktiskt en riktigt trevlig stad, hade lätt kunnat bo där om det inte vore för att det ligger så långt från kusten och för att man förmodligen förknippar allt bra med hur man hade det på den tiden när man bodde där...det var en bra tid. Men det är inte många som är kvar av umgängeskretsen... Men det har varit en otrolig helg, den kommer jag leva på länge.

När vi kom hem så stod denna på köksbordet från mor och far, såå gulligt! Blev riktigt glad - det är alltid trevligt med blommor och rosor är ju alltid en hit!
 Present fr mor och far 
Det märktes att det var pappa som varit framme för han hade inte kunnat hitta någon vas, så blommorna stod i vår vattenkaraff från Eva Solo, hihi. Sött!

Pälsklingarna sover sött nu när husse och matte är hemma :)



Kommentarer
clara

åh va mysigt ni verkar haft det!

2009-11-12 @ 11:54:29
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0