En del annat

Det blev varken julskyltning eller lägga golv i kontoret men en del annat :)

Försökte äta  med pinnar, men det gick ju inte...en sushi-bit hamnade på golvet efter 5 sekunder, jäkla påhitt de där med pinnar alltså.

Har gjort en massa små-tomtar:

 
 Nya ytterbelysnigen fick vi upp i lördags, tillsammans med två istapps-ljusslingor: 


Ûbertrevlig middag och bad igår hos Emma och Mattias som sagt, är snäll och lägger inte upp badbilder på dem, hehe.


Idag var det dop av Ebba:

Hon var såå söt så!

Ikväll har jag färgat håret:   och vi har firat advent: 

Redan arbetsdag imorrn, fasen va snabbt det går!



Kommentarer
Malin

söta tomtar och skitsnygg belysning!!! :)

2009-11-30 @ 08:32:28
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
clara

jisses va ni hann med!

2009-11-30 @ 11:53:40
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0