MY PRECIOUSSSSS

Fasen, skulle ju ha sett den där kvalitets-serien *ehrm* som alla snackar om, Ullared, så man hänger med i tugget på jobbet, hehe.....men att sätta mig framför dumburken ikväll lockade inte. Istället blev det en löptur i dugget och yoga hemma. Nu sitter och lyssnar på musik, har en softlista på Spotify som är såå skön! Just nu spelas:
Laleh - Hide Away
White Lion - When The Children Cry
Bryan Adams - Heaven
The Hollies - He Ain't Heavy He's My Brother
Simon & Garfunkel - Scarborough Fair
Moby - Porcelain
Fläskkvartetten - Innocent
Foo Fighters - My Hero

Musik kan man inte vara utan och Spotify är guld värt! Det är så många låtar man speciella minnen till...och att lyssna på de låtarna gör att man kommer ihåg den där känslan man hade vid det där tillfället eller den där perioden i ens liv. T.ex. Bryan Adams - Heaven är en speciell låt för mig och darlingen...

Vi har förresten lämnat tillbaka ringarna till Odd, brytit förlovningen..det kändes inte riktigt rätt. Känns som att vi inte känner varandra helt än så vi ska nog skjuta upp det några år till. 7 till kanske.......Nää, haha, så illa är det inte. Men ringarna är inlämnade för gravering och för att få mönster på ringarna för nu hade guldsmeden kommit tillbaka från semestern. Det känns naket utan den, my precoius! Jag blev som Gollum när  vi skulle lämna tillbaka ringarna, ville inte riktigt släppa taget och skrek MY PRECIOUSSSSS! Eller riktigt så var det inte, men jag hoppas iallafall att den är klar snart! :)
 



Kommentarer
Malin

Haha, när man läser din blogg så hör man verkligen DIG i den, det är så härligt att läsa, haha! Ibland så är det ju bara text..men du blir verkligen personlig. Det gillar jag! Kram!

2009-11-17 @ 08:23:36
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Erica

Visst betyder låtar och musik mycket.... White Lion - When The Children Cry var den låt Johan spelade först för mig så det är verkligen vår låt :)

2009-11-18 @ 14:06:32
Sara

Vad kul att du tycker det Malin! :) Kram

2009-11-18 @ 15:22:46
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Sara

Ja verkligen! Jaha så det är "eran" låt :) den är ju verkligen sååå fin! Kram

2009-11-18 @ 15:33:37
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0