K2 i nästan naturlig storlek

Jag och Baileys ligger i soffan och tar igen oss, skönt!

Det är inte ofta man har ro att bara glo på tv..så jag har givetvis suttit med datorn samtidigt och surfat, farmavillat och gimpat bilder på löpande band.

Borde egentligen ha varit på yogan ikväll men valda att avstå ikväll och komma igen en annan kväll när man har ork. Dessutom börjar träningsvärken efter gårdagens löprunda göra sig påmind :)

Borde egentligen stryka, i tvättstugan finns ett K2 i nästan naturlig storlek av tvätt som är redo att strykas.

Borde egentligen handtvätta den vita duken på middagsbordet i vardagsrummet eftersom en viss katt sprungit utifrån i det torra och fina vädret och rätt upp på bordet med grå-bruna tassar. Skitsnygga avtryck..verkligen.

Men nej, jag ligger nog kvar här. Jag har slarvat bort min ork, den låg inte på samma ställe som jag la den igår..så jag kunde inte hitta den idag. Har du tagit den? Alltså lånar man saker så lämnar man tillbaka dem på samma ställe som man tog dem på, ok?!

:)





Kommentarer
Malin

"varsågod, du får väl tillbaka den da!" suuuck... :)

2009-11-13 @ 08:23:22
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Sara

Haha

2009-11-13 @ 12:32:18
URL: http://liteomsara.blogg.se/
Veronica

Ledsen Sara.. det var jag som lånade den, tyvärr så tog den slut helt.. men jag fixar en annan ork till dig ngn annan dag ;o)

2009-11-13 @ 18:14:31
URL: http://vud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0