Bara 5 blå rum kvar

Vad han kan, min karl!

Medan jag pratar med min underbara syster:

-->

..så fixar han både fläskfilé och förbereder kontoret för målning :) Golvet är borta, väggarna är spacklade och slipade...och det ser för jäkligt ut, men ordning kommer det att bli! Gissa om jag kommer att sakna de blåa färgerna ;) Kontoret skall bli grått. För grått är också flott.



Snart är alla blå rum borta i "Blue Villa". Med kontoret har vi nu bara 5 blå rum kvar...suck. Visst att blått är flott men måste man ha precis allt blått bara för det? Nää... 

Nu gick darligen upp för att måla det bebisblåa taket vitt!

So long!



Kommentarer
Mia

Låter som om det går framåt! =D Spännande å se nästa gång!



Å så ett svar på din kommentar: Ja jag lider av tarmvred lite titt som tätt... Inte världens roligaste nej... Ja det kan vara livsfarligt, rent av dödligt men jag har bara haft ett riktigt ordentligt vred och det var det första för typ 10-11 år sedan... Då vart det akuten, dock så gjorde dom inget annat än att jag fick ligga kvar på ett rum tills det gått över... 7 timmar tog det och det var efter jag kom till akuten bara, kämpade med det i nån timme innan jag vart akut... Oftast är det inte så illa som det låter! =)

Känner mig mycket bättre nu så nu vågar jag mig i säng! =D

Kram

2009-11-18 @ 21:57:47
URL: http://gotlandica.blogg.se/
Louise

Otroligt fin bild på Johanna!

2009-11-19 @ 20:33:04
URL: http://louisemag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0