Baconfeber

Som vanligt kommer det ett sent inlägg, det var ju det där med att lägga sig i tid. :)

Det här är INTE bra, jag känner mig extremt hängig och het (av feber alltså ;)). Bara det inte är svininfluensan, eller baconfeber som pappa säger. Vi ska ju till fastlandet imorgon, darligen och jag, så det vore mindre lämpligt om man skulle bli dålig i helgen. Fast jag har i och för sig bestämt att svininfluensan inte kommer bita på mig. Och inte tänker jag ta något vaccin när "experterna" ännu sitter o klurar på om det skall tas eller inte, och om det skall tas i en eller två doser. Zero, null, nada - så blir det för mig iallafall.

Tänk att det redan fredag imorgon, otroligt vad snabbt det gått! Fast det har varit en bra vecka! Fika med Emma i måndags, riktigt kul att träffa henne, hon e go! I tisdags var det kör på jobbet, dock missade jag salsan :( Och igår var vi hemma hos Erica och Johan och fikade, också det trevligt och vi fick se lilla Ebba le till och med. Ikväll var det yoga, pjuh vad jobbigt det var. Kändes som om hälften av tiden var avsatt till plankan...istället för nedåtgående hund så körde jag grymtande grisen! Eller flåsande flodhästen, den passar också in. Så jobbigt var det, fast skönt. Nej nuu ska jag packa resväskan till imorgon.

So long!



Kommentarer
Malin

flåsande flodhästen, grymtande grisen, nedåtgående hund....hur kan man INTE hålla sig för garv på yoga? :D

Baconfeber var ett bra ord :) haha...

kram på dig och må bättre till helgens äventyr!!

2009-11-06 @ 07:59:39
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0