Stackars lilla kisse!


Darlingen och jag har senaste tiden misstänkt att det varit något fel på lilla Saga, att hon fått astma eller allergi (för det borde ju en katt kunna få?) eftersom hon andas konstigt. Så det blev en, för henne, icke uppskattad tur till veterinären idag - och tur var väl det, för hon har fått lunginflammation! Stackars lilla kisse! Varför gick man inte tidigare. Nu ska hon få gå på pencilin och inte få gå ut på två veckor, men hon verkar gillar läget ändå faktiskt......NOT! Tur hon har en storebror som tar hand om henne.



Ikväll blir det en lugn kväll hos Therese och Eric, vi skall hyra film. Så det blir en trevlig kväll i trevligt sällskap! :)

Ha en fin fredagskväll!



Kommentarer
Johanna

Stackars kisse...fast d hade varit värre om d va allergi, typ päls ;)

2009-12-19 @ 10:37:06
Veronica

Åh.. stackars liten!!! Tur att ni tog henne till veterinären i tid iaf! Hoppas hon uppskattar lite mer att vara inne och slöa nu när det är så mkt snö :o)

2009-12-19 @ 18:09:38
URL: http://vud.blogg.se/
Sara

Haha, ja pälsallergi hade varit riktigt jobbigt läge! :D Fast Saga kanske passar utan?! Dock inte såhär års!



Ja precis! =)

2009-12-20 @ 16:52:04
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0