Så mycket snö

Ojoj, ikväll förfrös jag nästan häcken av mig! (som synd är så är den fortfarande kvar :p) Var ute på en långpromenad med en vän och har nu försökt tina upp i nästan en timme. Får nog värma mig med lite glögg! Och godis =) Men jag måste ändå säga att jag äääälskar när det är så mycket snö - det blir ljust och fint ute...nästan lite drömlikt när det ligger snö på träden och när det knarrar unden en när man går. Även om det är förbaskat kallt så blir det såå mycket mysigare när det är snö ute. I love it! Lägger upp några bilder från en av darligens och min snöiga långpromenader i helgen:

 





Nu ska vi glögga lite, darlingen och jag!


Det har förresten kommit ett paket till darligen på tre kg (?) Från tomten? Har han varit snäll i år tro? Spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0