Plogen

Darlingen har satt fast golvlistor i kontoret nu och även skenorna som vi kommer fästa skrivbordet i, är på plats...nice nice. Färg köpte vi idag till skrivbordsskivorna..den heter betong så det kommer bli tre nyanser av grått.

Jag har varit på yoga ikväll, hittade helt rätt i en övning som heter Plogen (bra namn, man känner sig faktiskt lite överkörd av sig själv) ;) Man ligger först på rygg och lyfter sedan upp ben och höfter rätt upp och stöder ryggen med händerna...sen fäller man ner benen över sitt huvud. Sökte efter en bild men hittade ingen som jag var säker på att jag kunde ta. Nu känner jag mig helt avslappnad i ryggen och en skön känsla har infunnit sig i hela kroppen! Perfekt avslutning på kvällen - googla på den och gör den hemma! Försiktigt förstås.

Nu ska jag sussa, det är en ny dag imorgon. Sweet dreams!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0