Kattkräksjuka?

Åh vilken morgon, suck. Började fint med att Saga kräktes runt kl åtta...sen Sigge vid halv nio...sen igen vid nio...och sen igen nu vid kvart i tio. Kattkräksjuka? Stackars våra kissar :( Och vår orkidée som blommat stort och fint ända sen i somras verkar nu ha gett upp hoppet om livet och ser allt annat än glad ut - trist!

Darligen spelar hockey bockey och jag ska trotsa snön och minusgraderna och ta mig ner på stan för en (förhoppningsvis) effektiv jakt på de sista klapparna. Och sen ta en sväng förbi jobbet och hämta min och darligens julklappar från jobbet, det skulle ju göras idag. Undrar vad det kan vara då..de har frågat efter klädstorlek så en t-shirt eller tröja låter väldigt sannolikt!

See ya!



Kommentarer
Veronica

Har själv varit och shoppat det sista idag... sjukt med folk :o)

Och du, ge inte upp hoppet om orkidéen... låt den torka ut och ställ den i blöt om vartannat... Får alltid min att blomma om.. och har den inte genomskinlig kruka så skaffa det.. då blommar den jämnt :o) (måste ha ljus på rötterna för att orka tror jag) Orkidéer är de enda blommor jag klarar av... t.o.m mina fetbladiga växter dör för mig ;o)

2009-12-19 @ 18:11:49
URL: http://vud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0