Gott Nytt År!

Gott Nytt År!
Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll och att ni får se riktigt många:

Tänk att det redan är nyår - jag kan inte förstå hur det här året har sprungit på så snabbt. Fast jag tycker alltid att det är skönt med ett nytt år - det känns som om man kan börja om. Om man har haft ett riktigt bra år - så får man se till att kommande år blir precis så bra eller bättre än det förra. Och om man har haft ett dåligt år, så får man nu ett tillfälle, en ny chans, att lägga det bakom sig och göra kommande år till ett bra år. Jag känner att 2010 kommer bli ett riktigt, riktigt bra år.

Har ni några nyårslöften?

Jag har en lååååång, låååång lista, inte direkt löften, men iallafall saker som jag ska tänka på. Tidigare har jag bara gett ett fåtal löften så att man kan försöka att hålla dem...men i år så tänker jag som så att jag har en rad saker och ju fler man kan bocka av på listan, desto bättre är det :D Fast två löften har jag faktiskt! Under mitt kommande år skall jag lägga min energi på rätt saker och jag skall prioritera nära och kära detta år - för de har blivit lidande under det år som varit då jag och darlingen varit helt insnöade på att göra om i vårt hus. Man har lärt sig att energin inte räcker till precis allt man vill, så det gäller att välja rätt!

Nu skall jag och darlingen dricka upp det sista av årets glögg och sen skall vi väl börja göra oss iordning för kvällens äventyr.

Ha en finfin kväll mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0