Lära mig om detta

Var ju på chokladprovning igår, åh så gott! Man fick 13 bitar av olika slag och en intressant föreläsning om...just choklad :) Ägaren berättade om olika typer av choklad och kakaobönor - det slog mig då att jag faktiskt inte kan så mycket om choklad, jag som ändå äter det flera gånger i veckan! Nej det får bli skärpning för mig, jag har bestämt mig för att lära mig om detta och testa en massa nytt från chocklad-affären. Kan ju lika gärna springa dit på fikat istället för att springa till Kränku (för där är man nästintill dagligen).



Rekommenderas!



Kommentarer
Mia

Åh tänk om man bara kunde... =(



Och så ett svar: Tack så mycket gumman! =D



2009-12-02 @ 22:20:08
URL: http://gotlandica.blogg.se/
Mia

Ja det får vi göra! Tycker att jag varit snäll å go i år så det hoppas jag att tomten sett! =D



I know... Men jag gillar mjölkchoklad bäst! =D Börjar dock lära mig kunna äta mörkare choklader... Kram

2009-12-03 @ 11:16:31
URL: http://gotlandica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0