Renovering av vardagsrummet

Ute faller snön, sååå härligt - det har jag verkligen längtat efter. Den här vintern kan man njuta lite mer av årstiden är för ett år sedan då vi höll på med renovering av vardagsrummet. Det var faktiskt lite sjukt vad vi arbetade på..långt in på nätterna. Man hinner ju i regel inte så mycket på vardagarna...och på helgerna vill man ta igen det man missar i veckorna..och så ska man ju träna, vara social, osv. Iallafall så var det väldigt roligt och både darlingen och jag blev riktigt nöjda. Men jag ljuger om jag säger att jag aldrig tänkte tanken - "vad f*n har vi gett oss in på?!"

Tänkte vara lite nostalgisk och lägga upp måååååånga bilder:

Innan inflyttning:  Inflyttning:  

Sen rivning av takduk och takelement:
 
Sänka tak  och dra el till spots/nya uttag:   
Gips:  
Täppa igen hål som blev där vi drog fram el:  
Tak uppe o spacklat:  Väv:  
Målat, hål för spots och golvet slipat:  
Målar golvet något vitt innan lackning:  
Tapetsering påbörjad:  Klart  
Tapet-experten in action ;)  Och lister:

Sen så var det klart!
 



Kommentarer
Malin

vad duktiga ni är!!

2009-12-17 @ 10:26:50
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0