WOW

Tjohoooo! Hallå allå, någon där? Den där Sara verkar inte vara här iallafall! ;)

Här har det varit en riktigt bra helg. Vi var på julfest i fredags och WOW vilket party det var! Det är ju ett fantastiskt företag man jobbar på :)
Jag brukar ju aldrig lägga upp outfit-bilder men gör ett undantag - det här är årets julfest-outfit! Det syns inte så väl men jag hade en guld-kofta från Cubus och ett guld-skärp inhandlat på Kreta. Klänningen hittade jag faktiskt på Lindex och till det hade jag pärl-accessoarer.
 

Kvällen bjöd på god mat, über-trevliga människor, bra band och uppträdanden - bland annat var jag med och dansade till Michael Jacksons "Beat it" med ett glatt gäng. Till och med Peter Jihde var men ett par svängar via länk - coolt. Goda drinkar var det också, hehe, men trots att man gick hem runt 5-halv 6 så var man ändå rätt pigg dagen efter, jag är lite chockad faktiskt :) Darlingens syster Ulrika var på besök i helgen, så vi gick en sväng på stan i lördags och njöt av det fina vädret


På kvällen lagade vi god mat och hyrde några filmer, så kom Erica och lilla söta Ebba över också.
Baileys var såå söt, hon somnade på en lampa och luktade därefter lite svedd päls!


I söndags blev det julpyssel ute i Barlingbo och även inne i stan. Ulrika och jag bakade lussebullar och gjorde Leilas Rocky Road. Bullarna blev väl inte riktigt någon hit (bullar e fasen svårt alltså) men godiset var gott :) Vi testade årets glögg också - god!

Idag har jag varit på yoga och känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk imorgon! Ser fram emot morgondagen, då ska vi avsluta ett projekt på jobbet med utvärdering och sedan middag ute, nice! :)



Kommentarer
Malin

Du var skit-snygg, och vi hade skit-kul!!! :D

2009-12-15 @ 09:04:10
URL: http://hejdenbergskan.blogg.se/
Sara

Det var du med Malin, jag var såå impad av ditt hår! :D Jaaaa vad roligt vi hade, dancing queens! :)

2009-12-15 @ 17:33:57
URL: http://liteomsara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0