Dags att börja jobba igen

Imorgon händer det...det är dags att gå tillbaka till jobbet efter 9,5 månaders föräldraledighet.
 
Det är inte klokt vad tiden har gått fort, men det känns bra att komma tillbaka nu - 9,5 månader hemma har varit precis lagom. Det skall bli roligt att komma tillbaka till jobbet, både till arbetsuppgifterna och arbetskamraterna. Det är faktiskt lite spännande också, det känns som att börja på ett nytt jobb nu när man varit ifrån det så länge :) 
 
Nu vet jag ju att min man kommer klara det galant att ta hand om vår dotter och det är en självklarhet för oss att dela på tiden så att han skall vara föräldraledig också. Men det kommer också kännas konstigt och ovant. Även om jag bara går tillbaka på 80% så blir det ju en rejäl omställning.
 
Dags att ställa väckarklockan nu då


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

LiteOmSara

Här tänkte jag dela med mig av just mig, mina intressen och valda delar ur mitt liv

RSS 2.0